Routebeschrijving

De Bijentuin van Imkersvereniging Doesburg e.o. ligt aan de Panovenweg 2 in Doesburg naast clubgebouw De Knoop van scouting Isala.

Vanuit Dieren gaat u meteen na de brug over de IJssel rechtsaf Doesburg in. Dan de eerste weg links, onder de N317 door. Na de bocht gaat u linksaf (nog voor de verkeerslichten). Volg nu de beschrijving onder 2.

Vanuit Doetinchem volgt u de N317. Bij de rotonde ter hoogte van Doesburg gaat u rechtdoor. U heeft nu aan de rechterkant water en volkstuinen. Net voor de verkeerslichten gaat u rechtsaf en meteen weer rechts. Volg nu de beschrijving onder 2.

2. U rijdt nu u langs Rotra en Ubbink (Verhuellweg). Aan het einde niet de weg naar links volgen, maar rechts aanhouden en langs het water blijven rijden (Panovenweg). Vervolgens niet de bocht naar rechts volgen, maar rechtdoor rijden. De eerstvolgende weg rechts nemen, tussen het terrein van de scouting (clubgebouw De Knoop) en de Bijentuin. U kunt aan het einde van de weg parkeren.

Bijentuin weergeven op een grotere kaart